Söker modeller till portfolio

  • Hejsan, nu framåt våren, och förhoppningsvis lite mer sol/värme, kommer jag behöva lite modeller som kan ställa upp på lite bilder. Bilderna skulle användas till min portfolio och skulle kräva lite variation av olika personer. Kanske skulle du vilja ha en fotografering tillsammans med din bästa vän, dina syskon eller varför inte din hund? Kanske behöver du en ny grym pp? Om man vill skulle man såklart få några bilder om man vill!
  • För att anmäla sig eller bara ställa frågor så behöver man bara skicka ett mail till min mailadress, eventuellt, skicka på facebook. Om jag behöver din hjälp så kommer jag att höra av mig framåt våren. Nu är det svårt att vara ute och fotografera, iochmed kylan! Skriv gärna vilken slags fotografering just du skulle vara intresserad av!
  • Var inte rädda, jag är snäll. Och btw, du behöver inte vara erfaren på något sätt, det är bara att köra på!
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback